Pages

banner

Followers

Wednesday, July 21, 2010

~ Entri Suka Suki.....^_^ ~


Haaa..... Entri kali neh aku namakan entri suka suki sebab aku saja suka-suka ja nak tulis. Entri yang tidak bermotif hahaha! Sekadar ingin memaklumkan kepada pembaca blog aku berkenaan Jdrama yang aku sedang & akan dilayan nanti... Tengok balik list yang aku buat neh, rasa macam mustahil ja aku nak layan semua drama-drama neh.....^_^ buleh terkeluar biji mata layan semua drama neh....wakakaka! Oklah, apa-apa pun, di bawah nie adalah senarai drama yang aku bagitau tadi.... Selamat Melayan....('',)

1. Attention Please - Ep 9

 


2. Attention Please Special Hawaii (2007) - List menunggu

 


3. Attention Please Special Sydney (2008) - List menunggu
 


4. Zettai Reido - Ep 5 ( Masih Menunggu Subs Untuk Episod seterusnya)
 


5. Dragon Zakura - Ep 1 & Men'download' Ep 5


  
6. Mr. Brain - Men'download' Ep 4
 


7. Yankee-kun To Megane-chan - Men'download' Ep 4



8. Hana Yori Dango - List menunggu
 
 
 
9. One Litre Of Tears - List menunggu
 
 
 
10. Hammer Session - Men'download' Ep 2




P/S : Aktiviti yang Tak Masuk akal...hahaha!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin