Pages

banner

Followers

Friday, July 2, 2010

~ Award.......??? ~

Haaa...... tetiba ada sorang pengunjung/follower blog aku neh bg aku award.... ^_^ Thanks to Yyunie... sungguh baik hati betul lah hehe!



1. Anda mesti memuji si pemberi award
Adoii... mcm mana aku nak puji dia neh...??? tak berapa nak kenal sgt hahaha! sbb blum pernah berkenalan ;p hermm... pertama kalinya mestila si Yyunie nie seorang yang baik hati sebab bagi aku award neh. Lepas tu aku rasa dia neh seorang yang suka senyum kot... ygk pic di blog dia senyum ja wakaka! blog dia pun cantik, kemas & teratur...(x mcm blog aku yg serabut) itu je kot setakat neh... nnt kalau dah kenal baru bleh puji banyak-banyak.....^_^

2. Sila beri award ini kepada 10 blogger yang lain.
Yang neh aku wat pilihan secara rawak k! mari kita lihat siapa follower aku yang bertuah hahaha!

1. n 4 d h i 3 r 4
2. - h0ney LaLaLa's TeRriT0rY -
3. anyyyhafiz
4. mR.sYaH
5. M a W a D D a H
6. ~red~
7. Cikgu Fikri
8. fairuz
9. wanie mat zin
10. rossoneri


3. Anda mesti beritahu kepada 10 blogger tadi.
Baik..........

4. Bagaimana anda digelar blogger yang best?
Kena tanya orang yang duk melawat blog aku la....^_^



P/S : Hidup penuh dengan dugaan........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin