Pages

banner

Followers

Friday, July 16, 2010

~ Award Blog Lawa????? ~



Award dari fy

Haa.... Award kali neh aku dapat dari blogger yang menggelarkan dirinya fy. Aku secara jujurnya tidak berapa mengenali beliau. Aku kenal pun sebab mungkin aku selalu ber'blogwalking ke blog beliau. Apa-apapun, aku nak ucapkan banyak-banyak terima kasih di atas award tersebut. Award Blog Lawa Gila tu.... memang hairan jugak la macam mana aku boleh dapat hehe! blog aku x dak la lawa macam blog orang lain. Aku main hentam ja Design blog aku keke! ^_^


S: Suke tak award ni?
J:Confirm, tidak syak lagi... memang suka habis la dapat Award.....

S: kamu rasa blog kamu lawa gila?
J: Lawa ja kot.... x dak la sampai gila....... ;p

S: kamu selalu singgah di blog sape?
J: X tentu la... tengok keadaan...mana aku rasa nak singgah, aku singgah la.....

S: beri senarai blog yg 'lawa gila' bg kamu.
Banyak sangat kot nak senarai..... Perlu ka senarai????

No comments:

Post a Comment

LinkWithin