Pages

banner

Followers

Sunday, July 25, 2010

~ Award ke-4....^_^ ~

Award neh akau dapat dah dekat seminggu rasanya. Sekarang baru berkesempatan buat entri pasal Award ni. Untuk pertama kalinya, aku nak ucapkan Bebanyak 'Terima Kasih' kepada si pemberi award nie kepada aku iaitu Miss Anne. Walaupun aku rasa aku baru ja kenal dengan Miss Anne tak sangka pulak boleh dapat Award darinya hehe! Sekali lagi aku nak ucapkan Terima Kasih kerana sudi memberi aku award neh..... ^_^

Cantik Award nie.....


Di bawah nie soalan-soalan yang perlu Kokus jawab jika menerima Award neh ^_^

Nama panggilan anda?
Syukri, Syuk, tapi di alam maya neh lebih dikenali dengan nama 'Kokus'

Barang yang harus ada dalam bag anda?
Errmmm.... neh beg galas ke, Dompet..????

Sudah punya pacar?
Haa.. Confirm la belum..

Panggilan anda daripada pacar anda?
Ntah...

Habit anda yang paling teruk?
Kuat Berangan kot...

Orang2 yang anda sayang?
Semua Saya Sayang...^_^

Anda sayang saya tak?
Sayang sebab bagi Award hehehe!

Setakat tu dulu jawapan untuk soalan-soalan yang diajukan... Nanti takut terlebih jawab pulak hahaha!

Awards Nie Aku Nak dengan 5 orang Follower aku yang bertuah:



P/S : Senyum Selalu... ^_^


No comments:

Post a Comment

LinkWithin