Pages

banner

Followers

Thursday, May 13, 2010

~ Sesi Rileks Minda 12~


SIAPA NIE ?
Seorang lelaki menalipon hospital untuk memberitahu yang isterinya  nak bersalin. Dan jururawat hospital menjawab talipon lelaki tersebut.

Lelaki : "Hello... tolong saya sebab isteri saya nak bersalin!"
Jururawat : "Sila bertenang... ini anaknya yang pertama ke?"
Lelaki : "Apa la punya bangang... ni laki dia la!"
Jururawat : "Erkkk..."

KERJA RUMAH
Seorang guru sedang bertanyakan kepada seorang anak muridnya.

GURU : Ali, mengapa awak tidak membuat kerja rumah yang cikgu beri ?
ALI : Emak saya beritahu saya supaya tidak buat kerja rumah
GURU : Mengapa emak awak berkata begitu ?
ALI : Kerana semua kerja rumah emak saya yang

YANG PALING TUA
Di sekolah tabika.
Cikgu: Amri, awak ada berapa beradik?
Amri: tiga, cikgu Cikgu:  awak yg paling tua?
Amri: tak, atuk saya....

DAH KENAL NOMBOR
Di sebuah kelas tabika.
Cikgu : Zaki, awak dah kenal nombor?
Zaki : dah, cikgu. abang saya ajar
Cikgu : bagus. nombor apa selepas tiga?
Zaki : empat
Cikgu : selepas tujuh?
Zaki : lapan.
Cikgu : lebih besar dari sepuluh?
Zaki : Jack!!!

P/S : Huh! setelah beberapa hari aku tak dapat nak update blog aku neh.. akhirnya malam ini aku berjaya.... Aku rasa, Kesibukan aku akan terus melanda hingga ke penghujung bulan ni... harap maaf kepada semua kerana tidak dapat nk update blog aku neh tiap-tiap hari.... jadi.. layan ja apa yang ada...hehe!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin