Pages

banner

Followers

Wednesday, May 5, 2010

~ Argghhh...... ~

Salam & selamat sejahtera kepada semua pengunjung blog aku ini.... 1st aku nak minta maaf sebab tak dapat nak update blog aku atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan iaitu 'busy'. Minggu ni aku rasa minggu busy aku la... kerja bertimbun-timbun tak siap lagi.. adehh..... ditambah pulak sifat kemalasanku yang kian menjadi-jadi..memang gandingan yang mantap betul la.... (Sabar je la....) Bila la..kerja aku nak abis neh.... aku nak layan jdrama/jmovie aku dalam keadaan yang tenang tanpa gangguan......... Oklah, sampai sini dulu luahan hati & perasaan aku yang betul-betul 'jiwa kacau' minggu neh...... nak rileksss..............



P/S : Akhirnyaa... aku telah mempunyai harta sendiri...hahahaha!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin