Pages

banner

Followers

Tuesday, April 6, 2010

~ Liar Game: The Final Stage ~

Hampir selesai melayan Liar game Season 2.....:) huhu! aku rasa puas hati layan cerita nie... tak sabar nak tengok movie pulak.... tp apakan daya... movie  "Liar Game: The Final Stage" ni kalau tak salah aku baru ja ditayangkan di jepun pada 06/03/2010. Jadi untuk masa terdekat ni sumber-sumber untuk aku men'download' memang tiada.... :( kalau sesiapa yang tau di mana aku boleh dapat movie nie tolong la inform aku... hahaha!....di bawah nie ada sedikit info berkenaan movie nie......












Details :
  • Movie: Liar Game: The Final Stage
  • Japanese: ライアーゲーム ザ・ファイナルステージ
  • Director: Hiroaki Matsuyama
  • Writer: Kaitani Shinobu (manga), Tsutomu Kuroiwa
  • Producer:
  • Cinematographer:
  • Release Date: March 6, 2010
  • Runtime:
  • Language: Japanese
  • Country: Jap
 Cast :


No comments:

Post a Comment

LinkWithin