Pages

banner

Followers

Saturday, June 12, 2010

~ 12 Jmusic Video pilihan ~

Salam sejahtera semua....^_^ hermm... kesibukan makin melanda diri ini dan menghalang aku untuk meng'update'kan blog aku neh. Nampaknya seminggu sekali ja aku dapat buat post baru. Merasa sedikit kekecewaan di dalam diri ini kerana tidak dapat berblogging seperti sebelum nie. Jdrama pun tak sempat nak layan hahaha! Disebalik kekecewaan tersebut, nasib la aku masih sempat lagi layan 'PV' lagu jepun. Tak kisah la pv baru ataupun lama. Janji aku gumbira sudah... untuk entri kali nie, tetiba pulak terasa nak buat berkenaan pv yang aku tengah layan sekarang nie.. kalau nak aku senaraikan semua memang la banyak... jadi di sini aku akan senaraikan 12 pv lagu ja. Di bawah nie kira aku buat 'ranking' aku sendiri la dari 12 pv tersebut ok...(klik tajuk lagu untuk dengar lagu, tapi tak semua ada ok..)





10. Kana Nishino - Style


9. Ikimonogakari - Arigatou























P/S : Haaa...berjaya update blog aku walaupun entri yang aku buat ntah apa-apa...... wakakaka!

2 comments:

  1. yang kenal ft island,perfume dgn yui je...hohohoho...

    ReplyDelete
  2. haa... yang tak kenal tu, try2 la bg kenal ...;)

    ReplyDelete

LinkWithin