Pages

banner

Followers

Sunday, March 27, 2011

~ Gath KBU - Sempoi, Gempak & Terbaeekkk!!! ~

Baru sempat nak buat entri pasal gath KBU yang diadakan di Tanjung Asam, Pulau Pinang pada 26/03/11 iaitu hari sabtu. Tiada kata yang aku dapat ungkapkan untuk gathering KBU yang aku p neh.. memang gempak abis arrr..... 1st time aku join gath yang best macam nie. Cuma cuaca tidak menyebelahi kami pada hari tersebut... Hujan sepanjang hari... sedikit sebanyak menurunkan peratus ke'gempak'kan yang sepatutnya sampai ke tahap maksimum haha! Ahli-ahli KBU yang join gath nie memang sempoi-sempai abis... sampai aku naik sogan pown ada...

Yang neh geng blogger gadis/perempuan/wanita yang hadir


Yang ni pulak geng Blogger Lelaki/Jejaka/Teruna huhu~
 
 
 Nie regu campuran....tapi tak berapa balance kot haha!
 
 
geng-geng yang selalu memeningkan aku...... Dari kiri Onie Iyoko , Erika Rain, Aku, & Tatia Bulat


Pic nie nampak smart, ada seni haha! Thanks kepada Inchik Eman.
Apa yang aku tengah buat..??? buat tak tau sudah.... 
 
 
 Safee Sali kah itu???? hahaha!
 
 
 Geng "Double Trouble" KSP & Muhd Fadil


 Antara makanan yang dihidangkan....gambaq satay x sempat ambik!!! dh abis...huhu~

.
.
.
.
Cukup la dulu kowt...klu ikut nak share gambaq, memang penuh blog aku neh hehe!


Secara Keseluruhannya, aku amat berpuas hati dengan perjumpaan ahli-ahli KBU nie, Terima kasih diucapkan kepada Cik Gksb selaku Founder KBU dan jugak organizer untuk Gathering kali nie... Tak lupa juga kepada semua yang terlibat secara langsung ataupun tidak bagi menjayakan perjumpaan nie.. Lain kali kalau nak buat habaq naa... nak join lagi... hahaha!


P/S : Ingat naaa... saya mikro KOKUS bukan mikro KUKUS hahaha! Makaceh...=)



 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin