Pages

banner

Followers

Thursday, May 15, 2008

Aku Bebas...!!!


huhu! akhirnya selesailah sudah interbiu gomen aku... aku hrp2 tu dpt la salah satu dr interbiu tu.. mmg ssh jgk nk interbiu nie... kalau x prepare btul2, mmg x bleh jwb soalan2 yg diorang tnya... oklah, meh aku nk crita sket psl tebiu aku..


1st 7/5/2008 (Pem. tadbir Kewangan)

Aku sampai KOMTAR 7.45 pg...pastu aku pun g la dftr tnda aku hadir...time tu drng bg la no giliran...aku dpt no 10.. hati aku btul2 berdebar gler...maklumlah, 1st time interbiu... (hehehe!)

time menunggu giliran aku, aku buat xtvt biasa la...berbual2 ngan org sebelah la hehe!

setelah 4 jam menunggu, baru a sampai giliran aku... time tu aku tensen sgt.. lama sgt kn tunggu.. huh! penat.... masuk ja dlm blk tu, drng suh aku introduce dr(speaking tu..)...pastu baru drng tanya aku soalan2... kebanyakkan soalan berkenaan dgn belanjawan negara... naik penin jugak aku nk pkr jwpn... then yg sorang lg tu tgk sijil2 aku, dia tgk aku x student SMKA, apa lg... sesi soal jwb agama la pulak hohoho... tp segalanya berjln ngan lancar... lps ja tebiu tu, aku rs lega sgt.... letih pun ada jgk... so selesailah 1 tebiu gomen aku.... ;)


nnt2 aku crita tebiu aku yg 1 lg kay...

nak buat keja jap... :))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin