Pages

banner

Followers

Monday, April 21, 2008

Hari Ini DaLam seJaraH


hoho...apa ka peliknya hari ni... tiba-tiba ja aku buat OT(4 jam)?????

dh keja dkt setengah tahun x png buat OT, tiba2 ja ari nie rajin semcm ja nak buat OT hahaha!

mmg hari ini dalam sejarah btul la...penin2....^_^

lgpun baru hari nie aku baru btul2 chat...

aku x chat dkt 1 minggu lbh... x tau skt apa...(org suh g check x mau)

aku dah niat smlm, kalau hari nie aku x chat jugak, mmg aku nak p hospital...

hehe! tp maybe dgq ja perkataan hospital tu, terus baik....

skrng nie aku tgh rht2 jap...

jap lg dlm kul 6 baru aku nak sambung keja balik...

oklah... teruskan menjenguk blog aku yg x seberapa nie...(blog hentam)

klu ada masa aku updatekan brita2 terbaru...

ok...chiow...thanks sudi baca post aku yg x seberapa nie....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin